Και ενώ στην Ελλάδα ακόμα σκεφτόμαστε, το πώς, πότε και γιατί να μπαίνουν τα ποδήλατα στα μέσα μαζικής μεταφοράς, στους λεωφορειοδρόμους και η ποδηλατική αγωγή είναι άγνωστη, στη Γερμανία το περνάνε στο επόμενο επίπεδο.
Σχεδιάζουν την κατασκευή της πρώτης οδού ταχείας κυκλοφορίας αποκλειστικά για ποδηλάτες. Το µήκος της θα φτάνει τα εξήντα χιλιόµετρα και θα ενώνει το Ντόρτµουντ µε το Ντούισµπουργκ, τα δυο πολυπληθή αστικά κέντρα της κοιλάδας του Ρουρ.
Ο τοπικός υπουργός Μεταφορών, ο σοσιαλδηµοκράτης Χάρι Βοϊγκτσµπέργκερ, ζήτησε από την αρµόδια υπηρεσία του κρατιδίου να προχωρήσει στη σύνταξη µελέτης µε το προβλεπόµενο κόστος και τα πιθανά τεχνικά προβλήµατα που θα προκύψουν κατά την κατασκευή.
Η RadlerB-1 (όπως θα λέγεται) θα στρωθεί όλη µε άσφαλτο, δεν θα έχει κλίση σε κανένα σηµείο της, ούτε κλειστές στροφές. Οι διασταυρώσεις θα περιοριστούν στις απολύτως απαραίτητες, ενώ θα καθ’ όλο το µήκος θα υπάρχει φωτισµός.
Το σχέδιο έχει στόχο τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος των αυτοκινητόδρομων. Σύµφωνα µε εκτιµήσεις του υπουργείου Μεταφορών του κρατιδίου, η µέση ωριαία ταχύτητα στην άουτοµπαν έχει κατεβεί στα 31 χιλιόµετρα την ώρα, όταν ο πανεθνικός µέσος όρος είναι τα 51,3 χιλιόµετρα.
Το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας έχει επενδύσει ήδη 1,4 δισ. ευρώ στους ποδηλατόδροµους, το συνολικό µήκος των οποίων φτάνει πλέον τα 7.700 χιλιόµετρα.
Είπατε τίποτα;
http://www.neolaia.gr/
Ο τοπικός υπουργός Μεταφορών, ο σοσιαλδηµοκράτης Χάρι Βοϊγκτσµπέργκερ, ζήτησε από την αρµόδια υπηρεσία του κρατιδίου να προχωρήσει στη σύνταξη µελέτης µε το προβλεπόµενο κόστος και τα πιθανά τεχνικά προβλήµατα που θα προκύψουν κατά την κατασκευή.
Η RadlerB-1 (όπως θα λέγεται) θα στρωθεί όλη µε άσφαλτο, δεν θα έχει κλίση σε κανένα σηµείο της, ούτε κλειστές στροφές. Οι διασταυρώσεις θα περιοριστούν στις απολύτως απαραίτητες, ενώ θα καθ’ όλο το µήκος θα υπάρχει φωτισµός.
Το σχέδιο έχει στόχο τη λύση του κυκλοφοριακού προβλήματος των αυτοκινητόδρομων. Σύµφωνα µε εκτιµήσεις του υπουργείου Μεταφορών του κρατιδίου, η µέση ωριαία ταχύτητα στην άουτοµπαν έχει κατεβεί στα 31 χιλιόµετρα την ώρα, όταν ο πανεθνικός µέσος όρος είναι τα 51,3 χιλιόµετρα.
Το κρατίδιο της Βόρειας Ρηνανίας – Βεστφαλίας έχει επενδύσει ήδη 1,4 δισ. ευρώ στους ποδηλατόδροµους, το συνολικό µήκος των οποίων φτάνει πλέον τα 7.700 χιλιόµετρα.
Είπατε τίποτα;
http://www.neolaia.gr/
|
Tweet
|
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου